Fredag den trettonde.

Söta Signe från igår.
 
Otur? Nej, jag har inte haft någon direkt otur förrutom att jag brände mig när jag och Hannes bakade en efterrrätt. Som för övrigt var jättegod. Igår var vi hos mina pysslingar eller sysslingar?! Jag har inte så bra koll.. Vi grillade, badade och hade det mysigt. På kvällen sen så åkte jag till Linnea på konståkningen med Kajsa, Joel och Sara. Vi badade, skrattade, tittade på film och pratade då det förmodligen var sista gången vi träffar Linnea innan hon åker til Usa som utbytesstudent ett år. När jag kom hem vi tio så gick jag ut och sprang, riktigt skönt faktiskt. Idag har jag annars gjort absolut ingenting. Kramar! Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0