Sjunde decmber

 
Idag är det fredaaag!!! Wiiiee :D Alltid lika skönt, extra skönt idag då jag hade studiedag. Har inte gjort något speciellt, julpyntat lite och varit ute i snön med my sister. X-factor fortsätter snart så hade väl tänkt titta och se vem som vinner. Min favorit var Malcolm, men nu när inte han är med så tror jag att jag hejar på Awa. Det är tävling i helgen också! Taggaaa!! :) Den här gången är det lite närmre, Enebyberg. Så jag kommer hem ganska tidigt efter som att jag typ åker först båda dagarna. Jag börjar nio ppå söndag...Yaaay va kul! :/ nä men det är skönt för då har man det gjort. Nu är det inte långt kvar till jul heller (Oj, måste fixa julklappar... :S) ! Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

vilken mysig blogg du är! :3

Svar: Åh tack vad glad jag blir!! :D
Moa A

2012-12-15 @ 11:02:05
Blogg/Hemsida: http://rebeccaskogh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0