Allt i ett

Har precis lagt in alla bilder på datorn och redigerat dem, så tänkte lägga upp dem nu. Det blev en himlans massa bilder kan jag säga.. Julbord, julafton och julmys i Lund. Jag låter bilderna tala för sig själva helt enkelt..
 
Julbord med mammas släkt.
 
 
Mysfika med kusinen i Lund.
Det traditionella pusselbygget som görs varje jul.
Lia fast med en av alla Ipadarna.
Den klassiska julmaten, såklart.
Sen går det ju inte att ha en jul utan Kalle Anka!
 
Julgranen och de två renarna, hahah :D

Det var min jul det. Det var supermysigt. Speciellt efter som att vi inte träffar kusinerna i skånelandet så ofta. Nyårsbilder kommer upp senarte. Jag måste bara påpeka två saker:
1. Renarna som stod bredvid julgranen, deras huvuden rör på sig! Hahaha
2. Imorgon fyller lilla jag 15år!! Wiiee, !5år och badass!! Yeeey :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0