Linköping över helgen

Halloj! Jag ska fixa en massa på bloggen hade jag tänkt, typ design, julklappar osv. Men januari månad är väldigt busy för mig så jag ska försöka så gått jag kan! Anyway, över helgen åkte jag till Linköping med Maja, Kajsa och Joel och tävlade. Det var superroligt! Vi skrattade en massa, haha! Till tävlingen. Det gick bra! Jag kände mig ganska nöjd. Det hela slutade med en andra plats och jag tror (?!), haha, att jag fick personligt rekord. Moa med kollen känner jag.. hahah! :D Nu  ska jag återgå till lite saker jag måste fixa tills imorrn eftersom att jag kom hem för några timmar sen. Kram! Moa ♥
 

Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Tack så mycket! Det kom en gubbe som ville ta kort...han såg hur vi kämpade att ta ett bra kort på oss. För vi illa nog inte hade nån självutlösare ;) Haha! ❤

Svar: hahaha skööna !! ♥
Moa A

2013-03-20 @ 11:51:22
Blogg/Hemsida: http://jessicakurzeja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0