Borta bra, men hemma bäst

Malin, Alice och Maja som bakar muffins till filmmyset på lördagen mellan veckorna.
 
Nu är jag äntligen hemma efter två veckor i Lidköping på konståkningsläger. Jag har haft det så bra. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde då. Vi bodde på en skola mitt emot ishallen, jättemysigt. Förutom att vi fick ligga på luftmadrasser och sova. De lät nämligen en hel del om dem, så igår kväll när jag kom hem var det skönt att få lägga sig i sin egna säng. Jag åkte med Malin, Alice och Maja. Sen så var Sara och Ida där. Första veckan var jag själv i min grupp så då lärde jag känna två norskor. Jag lärde också känna Felicia som är en härlig tjej som har en härlig norrländsk dialek. Så nu när jag kom hem så pratade jag en blandning av norska, stockkholmska, norrländska och västergötska. Men jag har tyvärr inte kunnat uppdatera något då det inte fanns några datorer, och internet på mobilen var inte direkt så bra... Ingen mottagning kan man också säga, haha. :) Hoppas ni har haft det bra när jag varit borta! Jag hade tänkt lägga upp midsommmar bilderna sen också. Jag tänkte göra det innan jag åkte, men då slutade min dator att fungera så jag visste inte om den skulle fungera igen. Men nu gör den det så då kan jag blogga och lägga upp bilderna! :) Kramar! Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0