Allsång på Skansen

 
 
 
 
Hejsan! Jag kom nyss hem från Skansen. Vi åkte in vid fem och åt picnick och bara myste, tittade lite på djuren. Sen så drog det ihop sig för allsång. Vi var ganska nära men det var så himla många framför så jag fick bara några kort när jag satt på mamma eller pappas axlar... De som var där idag var bl a. Loreen, Norlie & KKV och Markolio. Tyvärr så fick jag ingen bra bild på Loreen då det var så mångabarn som satt på sina föräldrars axlar.. Jag har iaf haft det jättemysigt! Imorgon så ska vi ut till landet och fira Hannes, Lias och Ludwigs (kusin) födelsedagar i förskott när de är upp i Stockholm. Alla fyller år inom loppet av två dagar... :) Kramar! Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0