Det var ett tag sedan sist....

Heej! :) Det var ett tag sedan sist...jag har inte haft ork och tid att uppdatera. Men nu tänkte jag försöka ändra på det och uppdatera lite. Jaa, på lovet gjorde jag lite allt möjligt helt enkelt... :)


Fredag:

Jag hade tjejmiddag och sovaöver kväll med Emelie, Sara och Amanda. Det var verkligen superroligt!



Innan lovet:

Innan lovet så fotade jag och jag hjälpte till på våran hemma tävling. Under lovet så tränade jag mycket också. :)




Jaa, det var lite av vad jag gjorde på lovet. Jag har även varit på fyrishov och badat och så har jag varit med Linnea....sen så lyckade jag titta klart på en hel säsong av the vampire diaries, haha (Då är avsnitten ändå ganska långa...) :D Så jag har gjort en hel del. Nu tänkte jag fixa lite saker som jag måste fixa...Hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0