634c nyår-födelsedag-kalmar

                                                         NYÅRSAFTON





 


                                                               FÖDELSEDAG
                                                              













jag fick en sytemkamera, böcker, en kudde från Lia, pengar till London och lite kläder.



                                                                       KALMAR

Ooops... när jag skulle lägga över bilderna från minneskortet till datorn så kopierade jag alla bilder och då tänkte jag att när dom ändå är markerade så kan jag passa på att ta bort dom så då gjorde jag de. Sen när jag skulle klistra in dom så stog det att det inte gick för jag hade inge filer som jag kunde kopiera efter som att jag tagit bort dom. Ja, jag är ju lite klantig...


Kommentarer
Skrivet av: Emelie :)

Pengar till London??

svara i "svar på tal" :)

2011-01-15 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0