Här kommer ett skepp lastat med.......bilder!!

Hejsan svejsan!!!

Jag har gjort en hel del den här veckan så jag tänkte berätta vad jag har gjort. I torsdags så spelade jag min sista 7-manna match för sesongen och typ för alltid för nästa år så ska vårt lag börja spela på 11-manna. I fredags så fixade jag, Emelie och Sara oss inför berga, och sen så gick vi på berga också, det var kul att träffa en massa kompisar från gamla klassen. Sen efter berga så sov Emelie och Sara över hemma hos mig och vi hade kul. Sen igår så hade jag fotbollsmatch, sista 11-manna matchen för sesongen. Det kan låta rörigt men IFK:s 97-lag är bara 5st och då kan man inte spela 11-manna så då hjälper 98:orna (vårt lag) dom. Nu ska ni iallafall få bilderna på vad jag köpte när jag var i Täby. Nån dag efter att jag varit i Täby med Therese så åkte jag och mamma dit för att köpa en vinterjacka, och då när vi var där så fick jag en tubkjol av mamma. Tack mamma!!

P&K/ Moamyy<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0