DN-Galan

Hejsan allihopa!!

Jag tänkte lägga upp lite bilder på saker som jag fick på lili DN-Galan. Det är kul för man får en massa saker när man är med, fast det kostar inget att vara med. Man får en t-shirt varje gång man är med, plus att man får träffa några friidrottsstjärnor och då kan man få deras autografer.

Kram/ Moamyy<333



                                            Mina nummerlappar/ T-shirten som man får, jag fick två stycken


                        Emma Greens autograf på en vattenflaska/ Emma Greens autograf


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Det var ju inte så mycket saker

2010-08-07 @ 22:48:29
Skrivet av: Moa<3

Jo, det är bara det att det finns en massa reklamtält där man kan ta gratis saker, men jag gjorde inte det iår för jag har gjort det fötut så jag kände inte för det iår.

2010-09-03 @ 20:23:26
Blogg/Hemsida: http://moamyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0