Tandådalen=D


Hejsan!!!!
Jag har tyvärr inte kunnat blogga på några dagar pga. att jag har varit i fjällen och det är mkt uppvisningsträning efter som att det är uppvisning på fredag. Kommentera gjärna och säg om ni kanske ska komma och titta på den.
Jag hade det jätte bra i fjällen. Jag bröt inga ben, så det var bra. Jag är jätte nöjd för jag åkte "Väggen" som är en svart backe som lutar 45°c (grader), det var riktigt läskigt. När man stog där uppe såg det ut som att det var ett stup rakt ner. Vi bodde i en stuga väldigt nära backen. Jag sov överst i en våningssäng och hade ett väldigt gulligt sängbord. Det kommer lite bilder från stugan också. Jag hoppas att ni har haft ett bra påsklov.
ps. Jag kommer inte att hinna blogga så mkt den här veckan eftre som att det är uppvisningoch det innebär mkt träningar och genrep. Idag ska jag vara med på nedräkningen till Österåkersmilen och sen blir det uppvisningsträning. Bye bye!!!

P&K/ Moamyy<333

Här kommer det lite bilder från stugan. Jag har lite bilder från backen men jag orkade inte lägga utv dom nu.


Vårat mat/köks-bord=)

Mitt "STORA" sängbord som jag hade i översängen=D

Kommentera gjärna och gissa vilken av dom som är min.
Ingen av dom e min vanlliga för den var för lite för allt som skulle med.


Kommentarer
Skrivet av: Farmor & Farfar

Det låter som om du haft kul i fjällen...

Farfar och jag kommer till uppvisningen på lördag kl 12.00.

Jag gissar att den svarta nessesären är din :-)

Kram

FF & FM

2010-04-13 @ 18:09:32
Blogg/Hemsida: http://www.tii.se
Skrivet av: anonym

den svarta kanske?

2010-04-14 @ 12:57:10
Skrivet av: emma

Hoppas du hade kul !!

2010-04-18 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0