Vikarie!!!

Idag hade vi vikarie i skolan hon heter Hariett. Idag slutade vi tjugo över ett det var skönt för man blir lite trött av en lång dag och dessutom så hade vi en vikarie. Sen efter skolan så var jag med Jossan, Elin, Adde och Johan.
Det var inte jätte kul efter som att Jossan bara skulle ringa till sin pojkvän hella tiden och fråga om dom kunde komma hit. Sen kom Sara och Emelie och ville vara med men vi var inte med så länge till för det var inte så kul.
Men just nu sitter jag här och ska snart åka iväg på min konståknings träning som börjar kl.19.00-20.00.
I morgon har jag konståkning efter skolan så jag kan bara blogga på kvällen. Nu måste jag byta om för man måste vara i ishallen tidigt eftersom att man ska knyta på sig skridskorna och innan det så måste jag värma upp.

puss puss/ Moisen<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0