Träning

Just nu är jag hemma men om en timme ska jag åka iväg på min fotbollsträning.
Det märks att det är höst för när jag cyklar till skolan på morgonen är det jätte kallt.
Vi hade elevensval idag. Det var inte jätte kul. Jag har engelska och vi skulle dela in oss i små grupper.
Sen skulle vi göra en dialog och spela upp, vi gjorde om några som var i en lekpark och lekte.
I morgon ska vi till ICA-skånsta med klassen och prata om frukt och grönsaker.=)
I morgon har jag konståkning efter skolan så jag kanske inte hinner blogga så mycket på eftermiddagen men jag kanske hinner med lite innan IDOL börjar. Nu har min farmor och farfar kommit för dom ska titta på en lägenhet här i Åkersberga som dom kanske ska flytta till det beror på vad dom tycker om den.=)
Här kommer lite bilder som ni nog vill se.=)
























Här är jag som hoppar på min kompis trampolin=)


En rolig bild jag hittade på en hemsida.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0