Teckna=)

Den här veckan så är vår matte och No lärare sjuk så då på sista lektionen idag så fick vi ha Roger.
Roger är en sån lärare som jobbar på fritids och hoppar in för sjuka lärare.
Men ialla fall så fick vi ha honom sista lektionen, då sa han att vi skulle ha bild och täckna lite med pennor som man kan skugga med. Han är jätte duktig på det så han lärde oss hur man kunde göra skuggor och hur man skulle skugga på föremålet för att det skulle se runt ut.
Jag gjorde ett hjärta som jag faktiskt blev väldigt nöjd med, fast jag gillar att rita så jag tyckte att det var en väldigt rolig lektion.
Sen så tränade jag och det gick ganska bra tycker jag.
Imorgon blir det en bra dag för vi har studiedag och då är vi lediga så då får jag sovmorgon.

puss puss/ Moisen<333






Jag=bloggproffs








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0