Täby och tävling

Hej!
Igår så hade jag en konståknings tävling, det gick ju inte så jätte bra tycker jag.
Idag har jag varit i täby med min konståkningskompis Nora.
Jag köpte en halsduk och ja en slags tunika kan man väll säga.
Vi tog en glass och gick runt lite och tittade i olika affärer.
Ja, här kommer det lite bilder från Täby men jag har tyvärr inga från tävlingen.




Jag som äter glass inne på Mc donalds.


Nora som äter glass.


Jag som väntade på tåget.


Nora.


Nora och jag när vi väntade på tåget.


Nora och jag(Jag ursäktar den dåliga skarpan men det duggade lite)


Nora.


Täby centrum.


Nora på tåget.


Jag på tåget.

Det var allt.

puss puss/ Moisen<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0