sorry:(

Hej!
Förlåt för att jag inte skrivit på några dagar.
Men i alla falll så här såg veckan ut.
Måndag: Jag var med i Hakstacupen.Hakstacupen är en fotbollscup på fritiden för frivilliga.
Det gick ganska bra vi kom vidare till slutspeladagen.
Tisdag: Vi var med i Hakstacupen, jag tror att vi kom femma eller sexa sammanlagt.
Seda efter det åkte vi till sporthallen och spelade lite fotboll.
Seda på kvällen hade jag konståkning.
Just det, på måndagen efter Hakstacupen tittade vi på en film som heter Mysteriet på kyrkogårdsön.
DEn filmen är jätte bra, jag rekommenderar er att se den.
Här kommer lite bilder från filmen.


Framsidan av filmen.


När dom "leker".


Gänget på bryggan.


I sovrummet innan edt kommer att hända.


Där dom sitter och tänker ut en plan.


Polischefen Nilsson.

Polishelekoptern åvanför färjan.


Petterson när han är skadad tror jag.


puss puss/ Moisen<333


Kommentarer
Skrivet av: Farmor och farfar

Oj, oj vad du gör saker hela tiden. En aktiv tjej må jag säga. Du kanske måste ta det lugnt någon dag i alla fall, tycker farmor.

Nu har farfar och jag betalat handpenning på den nya lägenheten i Åkersberga. Det ska bli jättemysigt att bo där uppe på taket med utsikt över Åkersberga. Strax efter din födelsedag börjar vi nog flytta in.

Ha det gott!

FF & FM

2009-10-28 @ 19:18:25
Blogg/Hemsida: http://www.tii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0