Myspys och Idol

Hej!
Nu väntar vi på min brosa som ska komma hem från sin innebandyträning.
Vi har pausat så det är bara att spola över reklamerna.
Vi ska ha lite myspys och titta på Idol.
Nu hörde jag dom komma innanför dörren.
Men i alla fall här kommer det lite bilder.


Jag innan Idol.


Jag igen.=)


Vårt vardags rum med alla smaskiga grejer


Min glada lillasyster Lia.=)


Den goda blåbärspajen.


Våra fina nya ljus.


Min blåbärspaj med vaniljvisp till.

Ska sätta mig och titta på IDOL nu.

(Ursäktar ljuset på bilderna men det var mört och det var bara några ljus som lös.)

puss puss/ Moisen<333


Kommentarer
Skrivet av: Farmor och farfar

Fina bilder puss o kram FF o FM.

2009-10-24 @ 22:47:59
Blogg/Hemsida: http://www.tii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0