Lekparken

Hej!
Nu är jag hemma men innan det så var jag och Amanda i lekparken.
I lekparken var det jag, Amanda, Emelie, Curre(Cornelia).
Sen så kom Ebba, Louise och Peter och frågade om vi ville vara med på dunken vi frågade också Emil om han kunde vara med.
Ja sen sså tyckte vi att det blev tråkigt så då gick jag, Amanda, Emelie och curre och körde bluff.
Sedan ran tiden iväg och jag var tvungen att cykla hem.
Jag ska på konståkningsträning snart, den slutar åtta.
Nu sitter jag här vid datorn med min lillebror Hannes, han är ett år yngre en mig.



En bil jag såg på vägen hem från Dalarna i sommras. REgistreringsnummret på bokstäverna är MOA.


Jag i lekparken för et tag sen.


puss puss/ Moisen<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0