Idol!!!

Hej!
Idag är det fredag vilket betyder att jag kommer att titta på idol senare ikväll.
Ja igår när jag var med Elli så bakade vi kladdkaka fast vi gjorde dom i muffinsformar, dedt blev väldigt gott men det var också mäktigt. Just nu sitter jag här vid datorn och surfar lite.
Jag ska också ta och kolla min mail som jag inte kollat på nån dag.
Idag är det första deltävlingen i Idol, skriv gärna och komentera vilka som ni hejar på om ni har hunnit få några favoriter än. Nu kommer jag inte på något mer att skriva. Men imorgon har jag fotbolls cup så jag får skriva när jag kommit hem från den men jag vet inte exakt när det blir det beror på hur långt vi kommer. Hoppas att vi kommer etta. Ska lägga ut lite mer bilder någon annan dag.

puss puss/ Moisen<333




Kommentarer
Skrivet av: j'

min favorit är erika :)

2009-10-11 @ 07:57:13
Blogg/Hemsida: http://eeenisprinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0