Home

Hej!
Ja idag har jag tränat och igår så hade jag fotbollscup.
På fotbollscupen kom vi tvåa i B-slutspelet och det är väll rätt så okej.
Sen när det var prisutdelning så berättade dom att vi hade vunnit fairplaypris.
Fairplaypris är ett pris till det lag som har spelat skystas spel och åskådare och tränare har varit skysta utanför planen och det var alltså vi.
Idag har jag tränat och det gick bra.
Sen efter träningen skulle jag och Joel vänta på våran tränare som vi skulle åka med till ett ställe.
Vi skulle hjälpa till på en tränarutbildning för dom som har tränar test1, dom måste ju ha några barn och träna.
Jag ska lägga in lite bilder senare från nä vi var på cupen.

puss puss/ Moisen<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0