Dålig uppdatering

Hej!
Ja som sagt så har jag haft dålig uppdatering dom senaste dagarna, men här kommer det som jag har gjort i alla fall.
Onsdag: I onsdags så tränade jag och efter det så satte jag mig framför tv:n
och läste lite. Fast jag tittade också lite på tv.
Torsdag: Jag hade utvecklingssamtal efter skolan och sen när jag kom hem så skulle jag åka på min fotbollsträning. När jag kom hem så var min farmor och farfar hos oss och då ville jag vara lite med dom.
Fredag: En vanlig dag med träning. Efter träningen fixade jag iordning mig inför bergadiscot. Innan berga så skulle jag, Emelie och Curre mysa lite hos Curre innan vi åkte. Sedan utanför stog Therese för hon skulle också gå med oss på berga. Den var kul på berga vi dansade nästan hela tiden. Sen så var vi med några andra av mina kompisar som var där och dansade.
Idag: Idag hinner jag inte skriva så mycket för jag ska vara i ishallen hela dagen för det är en hemma tävling för dom bästa åkarna i Sverige. Jag måste tyvärr gå nu.

puss puss/ Moisen<333


Kommentarer
Skrivet av: linnea:P

hoppas att det var kull på bergis!!

jag skulle oxo villja kunna gå där:P

men då måste jag ju jobba där och det vil jag inte:(

men jag och sanna håller på med en design till mig så snart får du gå in och komentera!!:)

2009-10-17 @ 11:47:43
Blogg/Hemsida: http://gelmir.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0