Uppdrag pepparkakshus:Klart!!!

Hej!!!!
Idag har det varit en lång dag.
Jag slutade tre fast vi gjorde roliga saker under dagen som t.ex slöjd.
Idag blev typ vårt "pepparkakshus" klart. Det kanske är nån liten detalj kvar men det blev i alla fall
jätte snyggt. Idag ska jag träna och det gör jag i b-hallen och det kommer nog att bli kallt om kinderna.
Imorgon ska vi till kyrkan med skolan. Inte direkt det bästa som finns.=(
Jag tränar som vanligt imorgon och skriver när jag har kommit hem.
Hej då!!!!

puss puss/Moamyy<333


Lilla jag=)


Jag igen=)

Kommentarer
Skrivet av: sara

snygg tröja <33

2009-12-03 @ 19:36:56
Skrivet av: Moa<333

Tack så mycket!!!!

2009-12-04 @ 19:35:42
Blogg/Hemsida: http://moamyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0