Pysseldag!

Hej!!!
Idag så var det pysseldag i skolan.
Då börjar man med att titta på Luciatåget, sedan har man rast och får gå in och
pyssla i många olika klassrum.
Jag var på nästan alla stationer och vi hade inte en enda riktig lektion.
Så eftersom att det var pysseldag så fick vi sluta klockan ett i stället för klockan tre som vi egentligen skulle slutat. Det kommer också lite bilder från när jag var med Emelie.
Hej då!!!!

puss puss/Moamyy<333



Emelie tog ett kort på lampan med klockan i bakgrunden.


Lampan som speglade sig i fönstret.


Emelie tog kort i fönstret där det var en spegelbild av lampan.


Lilla jag.=)


En hamster som posade lite.=DHi hi hi. Det är lite till gjort.

Kommentarer
Skrivet av: Stina<33

haha rolig hamster.

Jag slutar 13:20 varje fredag.

2009-12-11 @ 14:58:39
Blogg/Hemsida: http://stinatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0