Landet!!

Hej!!
Här kommer bilderna från landet.
Vi åker miniskidor och grillar.
Vi var också där för att hämta våran fina julgran som jag hittade.=)
Hej då!!!!

puss puss/Moamyy<333


Lia som letar efter en bra backe att åka i.


Pappa försöker värma banden till skidorna, dom var helt stelfrusna.


Min farfar.=)


Hannes=)


Lilla jag.=)


En fin snöängel som min farfar gjorde.


Stugan.


Tomten.


Mamma, pappa och farfar försöker linda in granen.


Det hade fryst på fönstret och det blev ett jätte coolt mönster.
Man kanska inte ser det så tydligt men man kan se det.


Pappa igen.=)


Lia som försöker att ta sig fram till backen.


Men det var tydligen inte en så lätt väg.....


Landet.


Lia igen.


Min farmor som försöker säga till Lia vart hon kan gå.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!

önskar Moa<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0