Jullov!!!

Hej!!
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft ganska mycket.
Jag tog sprutan i tisdags och jag blev sjuk dagen efter men sen blev jag frisk igen.
Idag hade vi julavslutning och det är alltid femmorna som ska hålla i en julsammling.
Då blev det ju vi som skulle ha det och vi körde på Kalle Ankas jul.
Det blev alltså lite Disney. Jag var med i Roin Hood och jag spelade ormen Sir Väs.
Vi fick väldigt mycket beröm efteråt för det som vi hade gjort.
Nu är det äntligen jullov och sex dagar kvar till julafton och femton dagar kvar tills jag fyller år.=D
Idag fyller min mamma år och hon fick ett halsband av mig som jag har gjort på slöjden.
Ikväll ska jag på berga med några kompisar. Hoppas att det blir kul??!!
Hej då och jag önskar er alla en riktigt god jul!!=)

puss puss/Moamyy<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0