Julklapparna!!!

Hej!!
Här kommer alla mina julklappar.
Tack till alla som har jet mig en julklapp.
Jag gillar dom verkligen.=)
Dom är inte jätte många men dom är bra.=D
Snart är det nyår och min födelsedag.
Hej då!!

puss puss/Moamyy<333



En necessär och några armband som jag fick av mina kusiner.


En bok och en nalle som jag fick av min kusin Ida.


Ett hjärta som jag fick av min kompis Linnéa.


En finger skatebord som jag fick av min brorsa.


En burk och en skål som jag fick av min syrra.



En dator som jag fick av mamma, pappa, farmor och farfar.
Den är i födelsedagspresent också efter som att den inte är jätte billig.


Ett par vantar som jag fick av mina kusiner Molly och Liv.


Ett par benvärmare som jag också fick av Molly och Liv.


En kamera som jag fick av mormor och morfar som också är i födelsedagspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0