Julkalendern!!

Hej!!!!
Idag har jag varit med Emelie och vi var med Emma en liten stund också.
Vi var ute en stund och det märks att det snart är jul för det är "svin"kallt ute.
Idag var det ju premiär för första avsnittet av julkalendern.
Den heter En superhjältejul. Huvudpersonerna är Supersnälla Silversara och Stålhenrik.
Jag tycker att den är okej men jag vet inte vad ni tycker om det så kommentera gärna och säj om ni
gillade den eller inte. Det kommer nog bli så att jag följer den för det har jag gjort varje år.

puss puss/Moamyy<333


Supersnälla Silversara och Stålhenrik.


Jag och Lia när vi hade tagit ut våra flätor i håret från Barcelona förra sommaren.

Hej då!!!!!

Kommentarer
Skrivet av: du vet vem !! <3

sista bilden va gullig/fin :)

2009-12-02 @ 18:26:48
Skrivet av: Anonym

tycker du att julkalendern e bra ??

2009-12-03 @ 18:03:33
Skrivet av: Anonym

tycker du att julkalendern e bra

2009-12-16 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0