Jippi!!

Hej!!!
Jag tävlade ju igår och det gick bra.
Om ni undrar så tävlade jag i konståkning.
Jag kom femma av arton stycken och jag åkte bra.
Jag slog personligt rekord och det var med ganska mycket så det var kul.=D
Jag har legat och läst hela eftermiddagen.
Det blev Erik som vann Idol.
Men jag hejade på Calle men det är ju bara en som kan vinna.
Vi ska inte äta förnsen om typ en halvtimme för Lia hoppar trampolin och den slutar sju.
Ha en bra sista vecka i skolan innan jullovet.=)
Hej då!!

puss puss/Moamyy<333

Kommentarer
Skrivet av: Stina<33

Gud vad du e bra!!!

2009-12-13 @ 19:14:26
Blogg/Hemsida: http://stinatyp.blogg.se/
Skrivet av: hanna<33

De va gätte bara att komma 5!!!=)

själv skulle jag komma sist!!!



kramizar från lilla hanna<33

(din mammas elev)

2009-12-14 @ 15:28:04
Blogg/Hemsida: http://hannaatyp.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Snälla kan inte du ha frågestund ,

Jag har sååå monga frågor att ställa till dig

2009-12-16 @ 14:48:58
Skrivet av: Anonym

Visst! Och jag beklagar det där med bilderna!!

Jag skriver det inte bara utan jag menar det!!

2009-12-18 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0