Frågestund avslutad!!

Hej, här kommer alla svaren!!


postat av: Anonym
gillar du Diddle och har du någon Diddle grej på ditt rum??

svar: Nej, jag tror jag har en Diddle mapp.


postat av: Anonym
Vad har du önskat dig i julklapp??

svar: Jag har önskat mig en kamera, en laptop,
presentkort, kläder och lite andra saker.=)


postat av: Anonym
Varför heter du Moamyy??:S

svar: Jag heter inte det på riktigt, men min mamma brukar kalla
mig för det och jag kom inte på något annat så då blev det Moamyy.


postat av:Elinor<33
i vilken skola jobbar din mamma?

svar: Hon jobbar på Skärgårdsadsskolan.


postat av: Hanna<33
1. Syr din mamma mkt hemma?
2. Varför spelar du inte i ÅBK?

kramizar Hanna<33
(din mammas elev)

svar: 1. Ganska, det beror på. Hon stickar nog mer tror jag.
2. Min brorsa började spela före mig och han började i IFK
det är nog därför som jag också började där.


postat av: Farmor och Farfar
Har ni tagit in julgranen puss och kram F.M+F.F

svar: Vi gjorde det nu på morgonen och ska klä den när jag är klar med det här.


postat av: Stina<33
Vad heter din bästa kompis??

svar: Jag har inte bara en bästa kompis, jaghar flera bra kompisar.


postat av: Anonym
Vem är  du mest med i din klass??

svar: Jag vet inte, jag brukar variera väldigt mycket.


SLUT!!

Så då var det slut på frågor.
Tack alla ni som frågade något!!
Jag hoppas att ni fick svar på alla era frågor.
Hej då!!!

God jul!!!

puss puss/Moamyy<333

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Du missade en fråga tror jag, från en Anonym...

2009-12-23 @ 21:15:19
Blogg/Hemsida: http://emmasmysigajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0