Bilder från gamlastan!

Hej, här kommer bilderna från stan!
I det här inlägget kommer alla bilder förutom dom som är i NK:s skyltfönster.
Vi gick längs med drottning gatan och sen gick vi förbi riksdagshuset och slottet.
Vi passade också på att titta in i storkyrkan. Sedan kommer det lite bilder från tåget när
Emelie "lekte" lite med min mobil.


När vi går längs med Drottninggatan


På bron mellan Stan och Gamlastan.


Vid Riksdagshuset tror jag.


I det mittersta huset bor Fredrik Reinfeldt.


Precis innan vi går förbi riksdagshuset.


Slottet.


Statyn St:Göran och draken som är gjord i trä, men det syns inte.


En stor tavla som täcker typ en fem meters hög vägg.


Emelie tog kort på mig i fönstret för det speglades.


Emelie lekte lite med bilden.


Tack så mycket Emelie!


Lilla jag.=)

Hej då!!!

puss puss/Moamyy<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0